VŠEOBECNÉ PODMÍNKY POBYTU

Ubytovaní hosté se řídí právním řádem České republiky na základě českého práva a ubytovacím řádem venkovské usedlosti Blatiny 11 (dále jen „ubytovací zařízení"). Ubytovaný host přijímá ubytovací řád jako smluvní podmínku ubytování a je povinen dodržovat jeho ustanovení.

Každý host je povinen se s tímto ubytovacím řádem seznámit, na jeho neznalost nebude brán zřetel.

Ubytovací řád je k dispozici na webových stránkách ubytovacího zařízení www.blatiny11.cz.

Všeobecné obchodní podmínky (dále jen "podmínky") ubytovacích zařízení provozovaných Vítem Eichlerem, Vápenická 2310/4, 591 01 Žďár nad Sázavou, IČ: 70400369, upravují vzájemný smluvní vztah mezi Vít Eichler, a fyzickou osobou, která služby objednává (dále jen "klient").

  1. 1

    Předmět smluvního vztahu

    Tyto Podmínky upravují práva a povinnosti smluvních stran při přechodném nájmu usedlosti jako jednotlivé služby dle individuálního požadavku zákazníka.

  2. 2

    Vznik smluvního vztahu

    Smluvní vztah mezi klientem a usedlostí vzniká potvrzením objednávky pobytu ze strany ubytovacího zařízení. Ubytovací zařízení se zavazuje poskytnout klientovi pobyt a zabezpečit ve sjednaném rozsahu a kvalitě sjednané služby (dále jen "pobyt") a klientovi vzniká závazek zaplatit ubytovacímu zařízení smluvenou cenu.

  3. 3

    Článek III. – Objednávka pobytu, cena a platba

    1. 3.1

      Objednávka pobytu

      • telefonicky: +420 603 290 474

      • e-mailem: info [zavinac] blatiny11.cz

      • prostřednictvím elektronického formuláře na webových stránkách: www.blatiny11.cz nebo dle příslušného webu hotelu

    2. 3.2

      Cena služeb

      Host je povinen za ubytování a jím využité další služby zaplatit dohodnuté smluvní ceny na základě stanovených cen dle ceníku nebo rezervačního systému.

      Ceny poskytovaných služeb jsou uvedeny na www.blatiny11.cz nebo dle příslušného webu.

      Změna služeb a cen v katalogu uvedených je vyhrazena.

    3. 3.3

      Úhrada služeb

      Úhradu klientem objednaných a provozovatelem potvrzených služeb provádí klient formou zálohové platby a doplatku.

      Úhradu objednaných služeb provádí klient předem na základě zaslané proforma faktury, a to do data uvedeného na dokladu jako datum splatnosti.

      Služby považujeme za uhrazené dnem připsání platby na bankovní účet.

      Výše záloh a časový rozvrh plateb je stanoven, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak, takto:

      • u pobytů je zákazník povinen při vzniku smluvního vztahu předem uhradit zálohu ve výši 50 % stanovené ceny nebo v jiné výši specifikované na dokladu, doplatek je zákazník povinen uhradit při ukončení čerpání služeb

      Způsoby platby:

      • platba převodem či složením hotovosti v CZK na účet číslo: 168635421/0300 u ČSOB v ČR (IBAN: CZ1303000000000168635421, SWIFT: CEKOCZPP)
      • platba v hotovosti provozovateli možná
      • pobyt klienta lze plně nebo částečně uhradit zaměstnavatelem, příp. jinou organizací. V tomto případě klient uvede tuto skutečnost již při podání objednávky a pobyt je na základě objednávky fakturován objednateli
    4. 3.4

      Dostane-li se klient do prodlení s úhradou platby za poskytnuté služby, má ubytovací zařízení právo uplatnit po klientovi úrok z prodlení dle nařízení vlády č. 351/2013. 

    5. 3.5

      Veškeré platby budou uskutečněny v českých korunách (CZK) nebo EUR

  4. 4

    Základní práva a povinnosti zákazníka

    1. 4.1

      Práva zákazníka:

      1. právo na řádné poskytnutí smluvně sjednaných a zaplacených služeb

      2. právo být seznámen s případnými změnami ve smluvně sjednaných službách

      3. právo kdykoliv před zahájením pobytu nebo čerpáním jednotlivých služeb odstoupit od smlouvy dle článku 6

      4. právo na reklamaci vad

    2. 4.2

      Povinnosti zákazníka:

      1. poskytnout provozovateli součinnost, která je potřebná k řádnému zabezpečení a poskytnutí služeb, především pravdivě a úplně uvádět požadované údaje v objednávce vč. nahlášení jakýchkoliv změn takových údajů

      2. bez zbytečného odkladu sdělovat provozovatelovi své stanovisko k případným změnám v podmínkách a obsahu sjednaných služeb

      3. v případě odstoupení od smlouvy je zákazník povinen takové odstoupení od smlouvy provozovatelovi oznámit a zaplatit odstupné dle uvedených storno podmínek

  5. 5

    Základní povinnosti ubytovacího zařízení

    1. poskytnout klientovi veškeré informace k pobytu

    2. zabezpečit klientovi pobyt na základě potvrzené objednávky a v souladu s obecně závaznými právními předpisy

    3. v případě odstoupení od uzavřené smlouvy ze strany klienta v souladu s těmito podmínkami nebo zákonem vyplatit nejpozději do 14 dnů po písemném obdržení storna rozdíl ceny mezi již zaplaceným pobytem a příslušnými stornovacími poplatky

  6. 6

    Odstoupení od smlouvy a stornovací podmínky

    Klient má právo kdykoliv pobyt zrušit, tj. odstoupit od smlouvy. Smluvní vztah je zrušen a účast stornována ke dni, kdy je písemnou či ústní formou odstoupení (storno pobytu) oznámeno Resortu Valachy. V tomto případě má hotel právo účtovat odstupné / stornopoplatky (smluvní pokutu). Odstupné je splatné ihned. Po odečtení odstupného z celkové ceny pobytu obdrží zákazník zpět zbytek ze zaplacené částky. Pokud by výše odstupného (stornopoplatků) byla vyšší než zaplacená záloha, je klient povinen uhradit částku rovnající se výši odstupného (stornopoplatků).

    Pokud host svévolně zruší část pobytu nemá nárok na finanční náhradu.

    Storno poplatky:

    • 20 % z ceny pobytu, pokud dojde k jeho zrušení 30 až 44 dní před nástupem na pobyt;
    • 50 % z ceny pobytu, pokud dojde k jeho zrušení 14 až 29 dní před nástupem na pobyt;
    • 70 % z ceny pobytu, pokud dojde k jeho zrušení 7 až 13 dní před nástupem na pobyt;
    • 100 % z ceny, pokud dojde k jeho zrušení méně jak 6 dnů před nástupem na pobyt včetně.
  7. 7

    Zpracování osobních údajů

    Viz samostatný dokument Informace o zpracování osobních údajů.

  8. 8

    Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

    Ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1) písmeno s) občanského zákoníku a § 14 odst. 1 a § 20d a násl. zákona č. 634/1992, na ochranu spotřebitele sděluje prodávající, že s návrhem na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se spotřebitel může obrátit na orgán mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, a to na internetových stránkách www.coi.cz. Česká obchodní inspekce vyřizuje návrhy na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů způsobem a za podmínek stanovených příslušnými právními předpisy. Pro vyloučení pochybností žádné ustanovení těchto podmínek nevylučuje možnost spotřebitele obrátit se svým nárokem na civilní soud.

    K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

  9. 9

    Závěrečná ustanovení

    Všeobecné obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 1. 3. 2024 a ruší všechny předchozí platné podmínky.

    Smluvní vztahy vzniklé před nabytím účinnosti těchto podmínek zůstávají v platnosti a řídí se podmínkami platnými v době jejich vzniku.